Bedøm dit el-selskab og læs andres vurderinger

SEAS-NVE Strømmen A/S

seasnveAdresse:

Hovedgaden 36
4520 Svinninge

Telefon: 7029 2929

Giv din bedømmelse her


* krævet felter

fremtidens strømpriser

31-07-2013 skrevet af Erik Hansen

Jeg er meget tilfreds med den automatiske strømaflæsning og ser frem til den lovede virkelige fremtidige fleksible
strømpris/måling. Denne målingsmetode blev os lovet for flere år siden, med eksempler på hvorledes man med fordel
f.eks kunne afvikle strømforbrugende aktiviteter om natten til en mindre pris.
Hvornår kan vi forvente dette virkelige strømbesparende/prisbesparende tiltag?


dyr strøm

26-07-2013 skrevet af mona nielsen

Det er udmærket med automatisk strømaflæsning, hvor vi kan følge forbruget dag for dag---- MEN transporten er al for dyr


Tyveri fra forbrugerne

27-06-2013 skrevet af Mia Eden

Jeg er så træt / led/ ked af at når man som forbruger, ikke kan være med til at bestemme, hvad vores indbetalte el penge skal gå til af indvestere. ellers skal det være sådan at de indvesteringer der går galt for dem, som virkelig koster kassen, det må stå for deres egne penge, og ikke pålægges forbrugerne. Jeg tænker mest på deres store eventyr med tomaterne som endte rigtigt skidt, det måtte vi som forbruger bøde for. Kigger man sin regning igennem ud af en regning på 967 kr har jeg realt kun brugt knap 300 kr i el resten er afgifter afgifter og atter afgifter.


Usynlige, dog ikke på regningen

27-04-2013 skrevet af Jane

Det er blevet ekstremt dyrt med transporten
Strømmen koster jo ikke noget i forhold.....
Har også hørt, at er der nogle problemer ude i 'kassen' så er det ens eget problem, efter nedgravning af elkablerne, så betaler man ved kasse et....øv


Dårlig service, manglende brugervenlighed

16-04-2013 skrevet af Thomas Andersen

SEAS-NVE er blevet utrolig IKKE brugervenlig, urimelig lang vente tid.
Og hvorfor får man ikke en årsopgørelse mere (svar: du kan selv lægge tallene samme for de 4 kvartal og sende til din revisor)
SEAS-NVE skal være en del billigere eller stramme sig gevaldigt op før jeg overvejer at bruge dem i fremtiden.


El-regning

10-04-2013 skrevet af Michael Beck

Jeg synes det efterhånden er nogle helt urimelige priser på transport og div offentlige udgifter for levering af strøm, derudover betaler vi jo også moms af hele lortet. Kan de få nok alle sammen.


Ingen kontakt med kunderne

27-03-2013 skrevet af Ole Jensen

Strømmen har vi, men det er fuldstændig umuligt at komme i kontakt med jeres kundecenter og det kan jeg ikke leve med, så jeg overvejer meget om jeg skal skifte.


Har skiftet

30-11--0001 skrevet af Henrik Friis

Transport af strøm 1,56 pr kv time....................... bor I lejlighed og betaler 12000 pr år I strøm med Nye hårdehvidvare,

Hvad sker der lige for seas,


Skfiter...

30-11--0001 skrevet af Henrik Koch

Fik rykker på gebyr, som opstod i jan 2013. Nu er vi i Jan 2014.
Kundecenter mente jeg lå som jeg lå. På trods af, at de aldring havde sendt mig en opkrøævning på de gebyrer for et år siden.


eltavlen.dk , Danmark 1.2 2.0 9 9 Jeg er meget tilfreds med den automatiske strømaflæsning og ser frem til den lovede virkelige fremtidige fleksiblestrømpris/måling. Denne målingsmetode blev os lovet for fle