SEAS-NVE Strømmen A/S

seasnveAdresse:

Hovedgaden 36
4520 Svinninge

Telefon: 7029 2929

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Average rating:  
 12 reviews
by Kenneth on eltavlen.dk

Kan ikke sige jeg førhen har haft problemer med dem, lidt dyre men altid været venligt, til de ansatte nu team leder, så har der ikke været andet end problemer. Og deres måleside har altid været minimum 2 dage bagud

by Kenneth Andersen on eltavlen.dk
TRANSPORT ALT FOR DYR 🙁

Hvad hjælper det at man frit kan vælge hvem man vil købe strøm fra hvis dem der skal levere den sætter prisen op på transport. Det er ren og skær godt gammeldags bondefangeri!!! 🙁

by Carsten Koborg Olsen on eltavlen.dk
Dagligt forbrugs-aflæsning

Selskabets målerside på nettet virker godt, man kan følge sit forbrug, i diagrammer, søjler, måned, uge og dag.
Der er også en sammenligning med forbruget samme periode sidste år, hvilket giver lidt sport i, at prøve, at spare i forhold
til forrige år.
Har en fastprisaftale og mener prisen er som gennemsnittet på elmarkedet.

by Erik Hansen on eltavlen.dk
fremtidens strømpriser

Jeg er meget tilfreds med den automatiske strømaflæsning og ser frem til den lovede virkelige fremtidige fleksible
strømpris/måling. Denne målingsmetode blev os lovet for flere år siden, med eksempler på hvorledes man med fordel
f.eks kunne afvikle strømforbrugende aktiviteter om natten til en mindre pris.
Hvornår kan vi forvente dette virkelige strømbesparende/prisbesparende tiltag?

by mona nielsen on eltavlen.dk
dyr strøm

Det er udmærket med automatisk strømaflæsning, hvor vi kan følge forbruget dag for dag---- MEN transporten er al for dyr

by Mia Eden on eltavlen.dk
Tyveri fra forbrugerne

Jeg er så træt / led/ ked af at når man som forbruger, ikke kan være med til at bestemme, hvad vores indbetalte el penge skal gå til af indvestere. ellers skal det være sådan at de indvesteringer der går galt for dem, som virkelig koster kassen, det må stå for deres egne penge, og ikke pålægges forbrugerne. Jeg tænker mest på deres store eventyr med tomaterne som endte rigtigt skidt, det måtte vi som forbruger bøde for. Kigger man sin regning igennem ud af en regning på 967 kr har jeg realt kun brugt knap 300 kr i el resten er afgifter afgifter og atter afgifter.

by Jane on eltavlen.dk
Usynlige, dog ikke på regningen

Det er blevet ekstremt dyrt med transporten
Strømmen koster jo ikke noget i forhold.....
Har også hørt, at er der nogle problemer ude i 'kassen' så er det ens eget problem, efter nedgravning af elkablerne, så betaler man ved kasse et....øv

by Thomas Andersen on eltavlen.dk
Dårlig service, manglende brugervenlighed

SEAS-NVE er blevet utrolig IKKE brugervenlig, urimelig lang vente tid.
Og hvorfor får man ikke en årsopgørelse mere (svar: du kan selv lægge tallene samme for de 4 kvartal og sende til din revisor)
SEAS-NVE skal være en del billigere eller stramme sig gevaldigt op før jeg overvejer at bruge dem i fremtiden.

by Michael Beck on eltavlen.dk
El-regning

Jeg synes det efterhånden er nogle helt urimelige priser på transport og div offentlige udgifter for levering af strøm, derudover betaler vi jo også moms af hele lortet. Kan de få nok alle sammen.

by Ole Jensen on eltavlen.dk
Ingen kontakt med kunderne

Strømmen har vi, men det er fuldstændig umuligt at komme i kontakt med jeres kundecenter og det kan jeg ikke leve med, så jeg overvejer meget om jeg skal skifte.

by Henrik Koch on eltavlen.dk
Skfiter...

Fik rykker på gebyr, som opstod i jan 2013. Nu er vi i Jan 2014.
Kundecenter mente jeg lå som jeg lå. På trods af, at de aldring havde sendt mig en opkrøævning på de gebyrer for et år siden.

by Henrik Friis on eltavlen.dk
Har skiftet

Transport af strøm 1,56 pr kv time....................... bor I lejlighed og betaler 12000 pr år I strøm med Nye hårdehvidvare,

Hvad sker der lige for seas,