NRGi Elsalg A/S

nrgiAdresse:

Dusager 22
8200 Århus N

Telefon: 7222 6262

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Average rating:  
 4 reviews
by John Sørensen on eltavlen.dk
El

El er sikret lige som fjernvarme, et forsøg på at spare er faktisk ikke muligt i virkeligheden, I har sikret jer ved at lægge prisen på transport.

by Steen Lindskrog on eltavlen.dk
Kunne jeg bare slippe ud af NRGi

Jeg vil ønske jeg ikke kunne skifte til et andet selskab, så blev det gjort i går.

by Morten on eltavlen.dk
Tyveri intet andet..

Jeg fik en ekstra regning på 26000kr for 1års el-forbrug.. ikke alene er det næsten umuligt at bruge så meget strøm, medmindre man bor i en støbe fabrik, men NRGI har absolut den ringeste kundeservice jeg har oplevet.. De var total kolde når man kontaktede dem og de opkrævede 1000kr for at teste deres el-måler, som "selvfølgelig" ikke fejlede noget!! ALDRIG vil jeg anbefale nogen at bruge dette selskab!!

by M. Janum on eltavlen.dk
Grotesk kundehåndtering

At kalde NRGI's håndtering af kunder for kundeservice, vil være en stærk overdrivelse. Jeg har aldrig nogensinde været i kontakt med et dansk firma, hvor deres håndtering af kunder er så grotesk. Jeg fik et brev fra NRGI i den 19. juni, som var dateret den 7. juni. I brevet blev jeg oplyst at jeg den 3. juni var blevet tilmeldt som bruger i en lejlighed jeg ikke beboer. Jeg ringer straks til NRGI's såkaldte kundeservice, og ud over at blive mødt af den mest vrisne medarbejder, så får jeg af vide at de tidligst kan afmelde mig efter en uge.... Jeg vidste ikke om jeg skulle grine eller græde! Uanset hvordan jeg prøvede at trænge igennem, så var persinen ligeglad med at jeg ikke havde beboet lejligheden. At jeg har oplyst dem hvem der faktisk bor der, ændre ikke deres holdning. NRGI mener at jeg skal betale for et el-forbrug som jeg ikke har haft, i en lejlighed jeg ikke har beboet!
For mig virker det som om NRGI tror de har monopol. Ingen anden virksomhed kunne vel finde på at oplyse en borger/kunde om, at de er tilmeldt noget de ikke selv har bedt om, i et brev dateret 4 dage efter at virksomheden har tilmeldt personen -og så partout nægte at rette deres fejlopkrævning, når de bliver gjort bekendt med de faktiske forhold. Det er i mine øjne noget gement svineri.
0 Stjerner herfra.